It tastes like a man!

Lumberjack Chili

Lumberjack Chili

Elmúlt hetek történései :)

2015. március 21. - SamoYong

Mivel nem tudok aludni úgy gondolom ideje leírnom azokat amik történtek velem mostanában.

Kezdetnek: Isztanbul

Egy hetet töltöttünk Isztanbulban, teljesen beleszerettem a városba, az ottani emberekbe. Ezáltal még jobban elítélem ezt az újabb keresztesháborút az ISZLÁM állam ellen, de ez mindegy is, ez egy chilis blog. :)

Szóval ott is megtaláltam a helyi cuccokat. Kóstoltam helyi megacsípős chipset. (nem volt megacsípős...) Aztán megtaláltam azt a kaját ott, ami...ami...nos beleszerettem. Dürüm volt, soksok hússal, soksok zöldséggel éééés az én külön kérésemre tettek bele valamilyen török fajta savanyított chiliből. Bitang volt, finom volt, nagyon passzolt minden mindennel, ja és mindezt 3 líráért, ami olyan 350 forint....20150312_124246.jpg

Hazaértemkor jött egy hatalmas meglepi! :) A Babylon grow által küldött kis csomagocska ott várta érkezésemet a konyhaasztalon. Kaptam sok mindent, elkezdtem egy kontrollcsoport kialakítását, hogy összehasonlítsam mit tudnak ezek a kis lötyik, meglátjuk! :)20150313_192140.jpg

A földön is nagy átalakulások folynak. Felszántottunk, betrágyáztunk, elegyengettünk...egyszóval a föld kész áll a kiültetésre, a mai nap a fóliasátrat kezdtük el építeni. Ez jövő héten meg is lesz remélhetőleg! :)

11066065_787897674592128_4673636412741846017_o.jpg

A mai nap meghívást kaptam a Veszprém Megyei Gazdakör legközelebbi rendezvényére, nagyon meglepődtem és nagyon jólesett. Jó hogy felfigyelnek az emberre. :) Ha el tudok menni, biztos meg fogom tenni, jó lenne találkozni még több ifjú gazdálkodóval. Nagyszerű, hogy támogatják a fiatal gazdákat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lumberjackchili.blog.hu/api/trackback/id/tr337287941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása