It tastes like a man!

Lumberjack Chili

Lumberjack Chili

Első blogom

2015. február 26. - SamoYong

Hogy is szokás ezt kezdeni? Kezdjük ott, hogy még sosem írtam blogot, igazán nem is foglalkoztatott.

Tudom, rengeteg chilis blog van már, de tényleg....rengeteg. Próbálok változtatni a szokásos sémán, gondolataimat, chilis téren szerzett tapasztalataimat fogjátok olvasni, látni! Remélem sikerül majd és egy idő után belejövök.

Kezdjük is a szokásos körökkel: Bányai Soma vagyok, aki Gergely is mellesleg. A chilivel hobbiként 3 éve kezdtem el foglalkozni, hogy miért? Azért mert anyu miatt egy dzsungelben nőttünk fel körülbelül, ebből következendő, hogy a növénymánia öröklődött. 3 éve mikor nagy szerelmi bánatom volt és nem tudtam mihez kezdeni magammal, akkori munkahelyemről, ami egy pizzéria volt lenyúltam pár chilit, a magokat elvetettem és lááám kinőttek, ez a három növény amit akkor elkezdtem nevelgetni, óvni immáron 3 éve velem vannak.

img_2125.JPG

 

Az elmúlt héten ismét megörvendeztettek pár virággal és már két terméssel...elég korai, de ők tudják! :) Szóval így indult. A hobbi úgy látszik kicsit túlnőtt rajtam, jelenleg ott tartok, hogy őstermelő és kistermelőként kezdtem az idei évet, mert az én kedvenc mamim felajánlotta, hogy gazdálkodhatok a földjén, így elkezdem terjeszteni a chili igéjét, hogy más is megismerhesse ezeket a kis természeti csodákat. 330 palántánál tartunk eddig, de reményeim szerint ez a szám növekedni fog.

Másik hobbim a fotózás így nagyon sok kép várható. És remélem még több paprika :P

img_2128.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://lumberjackchili.blog.hu/api/trackback/id/tr87220821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miskolc régen és ma 2015.02.26. 13:58:30

Hajrá, sok sikert a bloghoz és a termesztéshez Soma! :)
süti beállítások módosítása